lördag 21 juli 2007

Frågeformulär

Hittade denna på Monas hemsida och tyckte frågorna var lite kul

Var är du uppvuxen?
Nyköping

Vad är ditt yrke?
Programmerare

Hur många barn har du?
Jag har inga barn

Nämn något du gör, som ingen vet.
Skönt att se att Mona har samma last som jag, nämligen tittar på turneringar i Sumobrottning på Eurosport.

Nämn en ”hemlig” last du har.
Vet inte om det är en last men när det är sommar OS på gång tar jag semester och tittar på alla tv sändningar. När jag var yngre skrev jag ner vilka som kom etta, tvåa och trea samt ev svenska placeringar i alla grenar.

Din favoritfilm?
Gillar Sagan om Ringen filmerna.

Vad läste du senast?
Det var länge sedan jag läste en bok så jag kommer inte ihåg vilken det var. Räknas scrapbook tidningar? I så fall var det senaste Scrapbooking mm.

Nämn en dröm du skulle vilja förverkliga.
Skulle vilja åka med Rosa bussarna i Australien och Nya Zealand

Vad har du dåligt samvete för?
Just nu för att jag inte har mailat min kusin i USA som jag ska besöka senare i sommar.

Vad var ditt senaste inköp, som inte hade med mat att göra?
En ny te mugg till jobbet.

Vad är ditt nästa planerade inköp?
Var in till systemet och köpte en födelsedags vinflaska till M som fyllde år igår.

Vad har du för hobbies?
Scrappa, shoppa och fota.

Om du skulle ha obegränsat med pengar, vad skulle bli ditt första inköp?
Lite nya kläder.

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina feta lår.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina ögon, trots (eller kanske tack vare) att jag är närsynt.

Vilken olat hos din partner, eller f d partner önskar du inte fanns?


Vad gjorde du för en timme sedan?
Förde över kort från kamerorna till datorn.

Nämn ett favoritteveprogram.
24

Nämn en av dina dåliga egenskaper.
Långsint det kan ibland vara väldigt jobbigt.

Nämn en av dina goda egenskaper.
Oftast väldigt glad.

Säg något om dig själv som ingen vet.
Är nästan sjukt blyg. Tycker det är jobbigt att träffa nya människor.

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

HA HA HA HA, jag skrattar i hjäl mig Anki. Jag trodde jag var ensam om att vara en sucker för sumo! Fy f-n vad roligt!

Men du, det är med att skriva ned resultaten. Ankipanki, vad i h---e! Fast jag ska berätta något; en gång när vi rensade i Jimmys föräldrarhem så hittade jag anteckningsböcker MED EXAKT SAMMA SAK!
Ni är ju helt bänga!

Kram

Anki sa...

Sumo är skitkul. Alla ceremonier runt om är nästan det bästa. Blev lite paff när jag läste att du också gillade sumo.

Ang resultat så har jag i alla fall slutat att skriva ner dem även om jag fortfarande tittar på allt jag hinner med.

Kram på dig.