torsdag 10 januari 2008

Jag har blivit utmanad av Mona

Utmaningen går ut på att visa utsidan av sitt kylskåp utan att städa undan först.

Ja, jag gillar tomtar och därför har jag ett antal kylskåps magneter.

Tanken med att sätta upp diet programmet var för att jag inte skulle äta så mycket utan försöka hålla vikten. Det funkar jättebra ... NOT!!!



Jag utmanar Olivia, P-lina och Catharina.

Kan någon vänlig människa förklara för mig hur jag skapar en länk bakom namnen som alla verkar veta hur man gör utom jag.

5 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Darling. Så här länkar du:
Skriv Olivia
Markera Olivia
Gå upp och tryck på ikonen för infoga länk (för markören över,så ser du vilken det är)
Plopp så kommer det upp en ruta
Fyll i Olivias http-adress
Tryck okey.
Klart!

Anki sa...

Tack snälla Mona. Då fick jag lära mig något nytt idag också.

Carina sa...

Härligt med ett dietprogram på kylskåpet;) Lycka till Anki.

Kram Carina

Anki sa...

Carina: Jag önskar att det funkade bara (vilket det inte gör måste jag tyvärr meddela).

Anonym sa...

Hepp, nu finns mitt kylskåp, och frys, att beskåda på bloggen. Plus länk till dig :-)