måndag 17 mars 2008

Grattis lillebror - 40 år

Grattis brorsan!!!
Min lillebror är svår, nej omöjlig, att köpa presenter till. När han var yngre så frågade han om han fick byta innan han hunnit öppna paketet. Därför blev det bara detta kort och lite pengar som blev min present.


En del av underhållningen. En av brorsans kompisar hade fixat dessa tjejer som kom och sjöng schlager bl a eftersom det var lördag och samma kväll som melodifestivalen sändes.


Presentöppning! Här håller Thomas i en av presenterna med lite fina bilder i ; )


Här är kort från 1972. Det har hänt en del.

3 kommentarer:

Eva sa...

Han verkade ha en bra födelsedag. Hade du gjort ett album? Kul att se gamla kort från 70-talet. Är du med på bilden?

Kram Eva

Anki sa...

Jodå det var en bra fest. Jag hade frågat om han ville ha ett album med kort från en USA resa han gjorde i höstas men han var inte intresserad så jag skippade det.

Jag är inte med på bilden. Det är hans lekkamrater.

Maria sa...

Superkul såg ni ju ut att ha...roligt med gamla bilder..kram maria