söndag 9 november 2008

Syfestivalen och scrapmara

Japp nu när jag ändå är på 'G' måste jag ju skriva lite om helgen också.

Det började ju väldigt bra med en ledig fredag som tillbringades på Syfestivalen på Kistamässan. Det var så trevligt. Men det är klart med så trevligt sällskap som jag hade kan det inte bli annat. Så Katarina och Marita "en FÅR tack" (internt skämt haha).

Ett tag hade vi ju mini Papprika träff inne hos Landstokens monter. Det var ett antal "Papprika kändisar" som vi träffade på.
Efter 6 timmar var vi ganska trötta och väldigt nöjda med dagen så vi åkte hem.
Katarina, jag har inte varit lika modig som du och räknat ut vad mina inköp gick på. Jag tror att jag hoppar över det. Då kan man ju "lura" sig själv ett tag till ; )


Helgen fortsatte med scrapmara på Papprika på lördagen.
Gud, vad många trevliga pysseltjejer det finns.
Jag fortsatte med mina julkort och börjar få ihop ett gäng nu. Snart ska jag ta med dem till jobbet och se om jag kan få några sålda.
Man måste ju försöka finansiera sin hobby lite.

Jag ska försöka scanna/fota korten inom kort.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Tack själv för en helt underbart trevlig dag på mässan och maran. Det blev mycket skratt o interna skämt:)

Många kramar Katarina

Malin sa...

Tack för gott sällskap i lördags. Du gjorde så himla fina kort. Klart du får dem sålda.

Gissa vad jag sitter på?

Anki sa...

Malin, jag tror att du sitter på baken ; ). Hoppas stolen är skön!!!