onsdag 2 september 2009

TE låda

Till slut har jag kommit till skott och dekorerat en telåda som jag köpte för ett tag sedan. Denna finns nu på jobbet.

Som jag skrivit tidigare gillar jag verkligen de här Bosskut bladen. I det här fallet får de representera teblad. Tagen är också en Bosskut die. Bägge diesen är inköpta hos AltheasMix.



En blomma för att gömma skarven i pappret funkar alltid ;-)


Någon som har ett tips på hur man bäst fäster låset?
Jag testade brads men de sitter inte riktigt 100. Får kanske hitta några med längre ben.

4 kommentarer:

annannadesign sa...

Det var ett tag sedan jag gjorde mina lådor och fäste låsen - men jag har för mig att jag använde lim (typ Scotch) men dessutom använde skruvarna som följde med låset - brads funkade inte. Skruvarna gick bra att skruva in i kartongen - i alla fall om du har samma typ av låda och lås som jag? Du får kolla in min nästa gång du är hos Mallan;)

Monica sa...

Limpistol löser alla problem :-)

Katarina sa...

Jag har köpt bladen men inte gjort ngt än. Gillar dem mycket. Jättefin ask. Kram K!

Anki sa...

Aha...det är lim som gäller. Ska testa det. Tack tjejer.