söndag 31 januari 2010

Årets första...

Trodde att jag kunde stå emot frestelsen men den blev för stor.


Återigen en anledning att inte gå och handla när man är hungrig. Men då jag flängt runt hela veckan och letat efter ett par ordentliga vinterkängor och igår äntligen hittade ett par, så kände jag att jag var värd lite gott.

Jag vet att man inte ska tjuvstarta men kunde inte låta bli.

Så somliga straffar gud meddetsamma sägs det ju. Vilken besvikelse!!! Grädden smakade ingenting (möjligvis lite salt!!!) och mandelmassan var helt fel :-(

Note to self!
Inte köpa semla på lokala konditoriet någon mer gång.

4 kommentarer:

Malin sa...

Vilken besvikelse. Det är nog bättre att köpa inne i stan där det är stor omsättning på semlorna. Må så gott. Kramar Katarina

Anki sa...

Du har nog rätt där. Nästa semla kommer att köpas i stan och på rätt dag ;-).

Kram Anki

Mita sa...

Mums. Vad fint foto på dig! Hade inte kännt igen dig...om jag inte visste att jag var på din sida!
Ses snart?
Kram

Maria sa...

Nämen semla på du...kram