onsdag 27 oktober 2010

Barnkort

Det är inte ofta jag gör kort till småbarn men jag fick en fråga från en kollega som ville ha ett kort till sitt barnbarn Hugo.
Det var bilar, båtar. flygplan mm som gällde. Jag fick gräva djupt bland mina papper och dekorationer. En del nyinköp blev det också.

Det här är ett av ett antal stafli kort som jag gjort under sommaren/hösten.

Tack Katta för att jag fick låna din QK die av bilen.

Morfar blev nöjd med kortet och födelsedsagsbarnet själv gillade det också.


2 kommentarer:

Katarina sa...

Jag är chockad, en uppdatering till. Jättekul. Det här kortet blev jättebra. Det verkar som du inte gjort ngt annat än barnkort. Supergulligt kort. Kram kram

Anki sa...

Jag tänkte att jag skulle shocka de ev besökare som fortfarande är kvar. Skönt att se att jag åtminstone har en trogen läsare ; D
Hoppas flytet håller i sig ett tag till.

Det var faktiskt kul att göra ett barnkort för en gångs skull.
Du är ju lite delaktig i det också så tack igen.

Kram