tisdag 7 augusti 2007

Packad

Läste en löpsedel för antingen Metro eller City Stockholm att 100-tals svenska turister är så berusade att de inte får flyga med. Jag är inte packad på det viset men nu har jag i alla fall packat mina väskor. Så nu sitter jag här och väntar på morgondagen. Kl 14.10 lyfter planet från Arlanda för färd till USA via Island. Lite resfeber har jag men det ska bli så skönt att komma iväg.

Varje gång jag ska ut och flyga så tänker jag på Sällskapsresan.
- "Jag kan flyga jag är inte rädd".
Jag har ingen flygskräck men ändå kommer den här meningen upp i huvudet. :)
Undrar om Stig-Helmers sätt att få juice funkar nu, ha ha.

Jag hoppas att jag har möjlighet att låna kusinens dator och skriva lite här men om inte så återkommer jag om ca 4 veckor med en reserapport.

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Hej du. När du läser detta så har du ganska precis landat. OCH JAG ÄR FORTFARANDE INTE AVUNDSJUK. NEJDÅ, INTE ALLS!

kram
m

Malin sa...

Inte jag heller *håller fingrarna i kors bakom ryggen* Klarar vi oss utan dig i 4 veckor? Saknar dig redan!

Ha en toppensemester nu vännen!

Kramisar!

Anki sa...

Tack tjejer! Sitter just nu och vantar pa att vi ska aka och ata lunch. Har inte borjat shoppa annu men vanta bara.

Saknar er ocksa.
Kram pa er!!!

tanja sa...

Ha det som himla bra tjejen, vi ses i mitten av september!

Kram