fredag 7 september 2007

Hemma igen

Ja jag har varit hemma några dagar nu men det är segt att komma igång. Kom hem i måndags em och började jobba i onsdags.

Jag har haft nästan 4 underbara semester veckor hos min kusin i USA. Semester och semester förresten. Hon har sett till att det varit full fart. Vi har åkt från det ena stället till det andra. Sedan är det ju lite folk som ska hälsas på också.

Ett ställe jag velat besöka länge är Niagara fallen i Canada och det fick jag göra nu. Det är riktigt maffigt att se. Helt klart värt ett besök tycker jag. Bilder kommer senare jag har inte hunnit ladda upp korten ännu.

En hel del shoppat blev det också. Så mycket att jag inte fick med mig allt. Mina 46 kilo som jag fick ha i bagage räckte inte till. Jag har några saker kvar hos kusinen. Förhoppningsvis är det någon mer i släkten som åker över snart alt att någon därifrån kommer hit. Jag vill gärna ha mina scrapalbum!!! Nåja jag klarar mig väl ett tag till.

Som sagt har jag inte hunnit ladda upp några bilder ännu men så fort det är gjort kommer det att läggas upp några här.

Äntligen fredag. Ska bli skönt med några lediga dagar. Sedan är man väl tillbaka i den vanliga lunken igen och nästan glömt bort att man haft semester överhuvudtaget.

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

NÄMEN VÄLKOMMEN HEM BRUDEN!! Vad kul att hör att du har haft det bra. Jag bara räknar dagarna till nästa helg!

Och så vill jag se kort! Och höra om ALLT du har köpt!

Kram på´re!

MonasUniversum sa...

Psst. Jag har utmanat dig....