söndag 18 november 2007

Grattis mamma ..........tack brorsan!!!

Var igår hemma i Nyköping och hälsade på.

Mamma fyllde år i fredags och jag tänkte att hon och jag igår skulle gå ner på stan och shoppa handskar till henne. Hon har på äldre dar fått dålig blodcirkulation och fryser alltid om händerna. Men min morbror och moster var på besök och själv hade jag så ont i ryggen så det blev ingen shoppingtur. Vi får ta det någon annan helg istället. Det enda hon fick var ett kort jag gjort.




Ett tack till lillebrorsan som bytte till vinterdäck på bilen. Jag vet att jag borde göra det själv men han har ju maskiner till det så det är ju lättare att be om hjälp.

Ja ja vilket år som helst ska jag göra det själv .... eller inte.

4 kommentarer:

Eva sa...

WOW vilket snyggt kort du gjort.
10/2 är min dag. ;)

Anki sa...

Tack Eva! Känns bra att få beröm från dig. 10/2 är noterat : ).

Kram

Maria sa...

Åh vilket superduper fint kort du gjort.... kram Maria

Anki sa...

Tack Maria!
Jag fick hasta ihop det. Kanske presterar bättre då?!

Kram