tisdag 11 december 2007

Jul, jul, jul ...

Man har ju inte direkt någon julstämning. Jag är lite trött på det här vädret nu. För min del får det gärna komma lite snö och bli några grader kallt, bara så att det blir lite ljusare ute.

Nu har jag i alla fall skickat iväg det första julkortet. På förra maran på Papprika var det med en tjej som var så duktig på att färglägga stämplade motiv och göra kort. Jag "snodde" lite idéer och fick till detta kort som idag skickade 'Over there'. Var bara tvungen att måla paketet "svenskt". Min kusin är så "svensk" trots att hon aldrig bott här.




Idag har också det första julbordet för året inmundigats. Var med jobbet på Sjätte tunnan, i Gamla Stan. Det var ett medeltida julbord. Med lite gammaldags (inte gammal) mat. Helt ok.

3 kommentarer:

Malin sa...

superfint!

Anonym sa...

Jättesnyggt kort. Kusinen måste ju bli superimpad.

Maria sa...

Nu blev jag inspirerad så nu ska jag göra julkort...lite sent men va tusan julen varar ju ända fram till påska.. kram