torsdag 13 december 2007

Äntligen...

fick jag tummen ur.

Har pratat i flera år om att gå och kolla min onda rygg. Idag har jag varit hos en sjukgymnast för första gången. Nu ska här börja tränas ryggmuskler.

Hon föreslog också att jag borde besöka en remotolog (tror jag att det heter och stavas). Hon tyckte att det kändes som att det kunde vara lite reumatiskt. Det ligger i släkten och ärvs tydligen ganska ofta.

Tydligen har jag problem med en fot och hälsena också. Jag har mer tyngd på vänster ben. Med tanke på min tyngd (vikt) är det ju inte konstigt att man är lite sne, : S.

Nu gäller det bara att få en remiss till en remotolog. Ett besök hos vårdcentralen måste beställas.

5 kommentarer:

Malin sa...

Vadå? Är du tjockare på den ena sidan eller? Själv är jag lite lagom jämntjock...

Anki sa...

Haha. På mig lutar det åt vänster ; ).

Malin sa...

Hinner du förbi här förresten. Har ju en sak åt dig som står här och väntar :)

Anki sa...

Åhhh...en sak till mig. Nu känns det inte som om jag vill sitta här längre.
Kommer kanske förbi på fredag. Jag ska till läkaren då och hoppas hinna till dig efter läkarbesöket.

Maria sa...

Ska till malin imorgon, undrar just om hon har nått till mig me!!!

bra där att du tagit tag i ryggen.
Själv går jag hos en ciropraktor och jag va me sne, måste måste nu träna min rygg minst 2 ggr/ vecka så nu kommer jag blir så snygg..

kram maria