måndag 1 september 2008

Skärpning

Jag var inne på att lägga ner bloggen då jag kände att jag inte hade vare sig tid eller ork att skriva. Men jag har ju varit inne bl a på Monas blogg och läst dagligen (sorry tjejen men jag är värdelös på att kommentera). När jag då ser att ni uppdaterar så ofta och verkar ha ett värre arbetstempo än jag har får jag lite dåligt samvete. Ska försöka skärpa mig och skriva lite mer och framförallt lite oftare.
Istället för nyårslöfte ska jag försöka hålla ett "nymånadslöfte". Alltså fr o m september skriva lite oftare.

6 kommentarer:

Olivia sa...

Välkommen tillbaka Anki! Klart du ska fortsätta blogga! :)))
kram!

Carina sa...

Säger det samma, klart att du ska fortsätta. Det är ju här vi ses;)

Kram Carina

annannadesign sa...

Vad glad jag blir! Har saknat dina uppdateringar!

Kram

Anki sa...

Tack tjejer!!!
Börjar komma tillbaka så smått. Hoppas det håller i sig ett tag.

MonasUniversum sa...

6 juni till 1 september.

ANNNNNKIIIIII!

Ser fram emot uppdateringar.

Kram på're

Kommer du den 4:e? Ska försöka, men är osäker.

Anki sa...

Jag tänkte komma den 4:e. Vore skitkul om du också kunde vara med.
Jag hoppas!!!