tisdag 30 december 2008

Hepp...jag har shoppat

Var på Papprikas rea igår och tänkte fynda lite när det var minst 30% rabatt på allt. Vad jag inte tänkte på var att Malin "anställt" en väldigt bra säljare ; D

K: - En Dream Cuts måste du ha!
Jag: - Nej, jag klarar mig med min skärmaskin.
K: - Men den skär rätt varje gång!
K: - Här jag ska visa dig!

Här följer en demonstration.

M: - Du som gör så många kort skulle ju ha nytta av den.
Jag: - OK, jag tar den.

Tack tjejer!!!
Den är ju faktiskt helt underbar.


En Clip it up "måste" jag också ha. Jag var hemma hos Katta i söndags och såg hennes. Gud vilken bra grej!!! Nu kanske jag äntligen kan använda alla dessa grejer som jag glömt att jag har. Här ska letas fram alla gömda dekorationer mm.

Bilderna ovan är lånade från internet
Förutom dessa roliga saker fanns det ju en hel den andra saker som också fick följa med mig hem.
Nej, nu ska jag nog sätta mig och pyssla lite.

4 kommentarer:

Carina sa...

Vad roligt för dig!
Jag har provat dremen en gång och jag tror som Katarina, att du kommer ha mycket användning av den. Jag tyckte att den var jättebra.

Gott nytt år!
Kram Carina

Malin sa...

Bra att du vart nöjd. Kände mig lite dum som insisterade, men jag var övertygad om att det var ett köp precis för dig!

kramar!
Malin

Anonym sa...

Jag vill oxå haaaaaaa. Så mycket fint här i bloggen! Gott nytt pysselår! Kjam...

Maria sa...

så bra att du shoppat det är ju du så bäst på...kram Maria o gott nytt å så..