söndag 7 december 2008

Julmarknad och pyssel

Istället för mara på Papprika ringde Katarina och frågade om jag ville gå med på julmarknad i Enskede. Vädret skapade ju ingen julstämning direkt men det var ändå trevligt att gå runt och titta. Jag köpte en vas och några temuggar. Innan vi gick därifrån tog vi en fika. Det var skönt att sitta ner en stund och få lite i magen.
På väg hem till Katarina hittade jag äntligen 115. Som jag har letat!!!
Ni som har 116 och framåt i era registreringsnummer får gärna visa er nu.

Tack Katta för att jag fick låna din "bugg" och veva lite. Nu har jag så att jag kan pyssla lite. "Tyvärr" blev jag ju väldigt sugen på en egen bugg men jag väntar nog till sommaren.

1 kommentar:

Katarina sa...

Tack själv. Det var en jättetrevlig dag o kväll.
Vi ses.

Kram Katarina