lördag 24 januari 2009

Vem är din förebild???

Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad!

Ta fram en kalkylator (Din dator har en).

1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9.
2) Multiplicera med 3.
3) Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar fram kalkylatorn...)
4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
5) Lägg ihop siffrorna.

Scrolla nu ner...








Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:


1. Einstein

2. Nelson Mandela

3. Abraham Lincoln

4. Helen Keller

5. Bill Gates

6. Gandhi

7. George Clooney

8. Thomas Edison

9. Anki

10. Abraham Lincoln

Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du också bli som jag... :-) Tro mej!

P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol. Lev med det!!!

5 kommentarer:

Katarina sa...

Haha, den var bra. Kram

Anki sa...

Visst är den lite cool.

Malin sa...

ASG! klart du är min idol!

Bodil sa...

Den här är så bra så den har jag stulit. Jag vill ju också vara en idol. (Vi är med all säkerhet förebild för helt olika personer.) Tack och kram från Catharinas mamma!

Anonym sa...

ASG!!! Guuuud, vad kul! Har nog sett den förut, den känns bekant, men nu har jag också "stulit" den, jag var bara tvungen! Tack för dagens skratt. (Utsätter just i skrivande stund maken för detta..... det skrattas visst i ett annat rum här!!)

Mvh Linda