söndag 5 april 2009

Scrapträff i Nyköping

Det var inte så länge sedan som jag fick reda på att det fanns en scrapaffär i Nyköping. Jag fick ett mail från Mita som undrade om jag ville följa med på en scrapträff. Det är klart jag ville.

I lördags var det så dags. 6 timmars pysslande tillsammans med 20 andra tjejer. Kan det bli bättre. Det här kortet var vad jag hann med. Man är ju ingen snabbscrappare direkt. Jo jag fick ju leka med Mitas Alco inks också. Jäklar vad kul. Ytterligare ett behov som har skapats.



Tack alla tjejer för en trevlig dag!!!

6 kommentarer:

Tussemaja sa...

Tack själv! Alltid lika kul att träffa likasinnade. Hoppas vi ses igen!

Katarina sa...

Jättegulligt kort. Vi ses. Kram!

Mita sa...

Jättefint vart kortet! Fast finare IRL. Såg du på "Parlamentet" där de pratade IRL & LOL, jag fnissade rätt högt... oj, vad kul vi hade igår! Kram

Marie-Louise sa...

Kortet är supefint! Tack för en kanontrevlig dag, Hoppas vi gör om det igen IRL...! Ha det gott! Kram

TinaStina sa...

Håller med, det var en jättekul träff! Och så roligt att hitta fler underbara bloggar att titta in i.

Vi ses kanske till hösten om det blir en ny träff. Jag kommer som ett skott!

Kram!

salttanken sa...

Jättefint kort du har gjort. Det blev riktigt fräckt med ett stort G och sedan "rattis" med mindre :-) Nu ska jag spana runt på din fina blogg :-)
Kram kram!
Monica