söndag 26 april 2009

Städdag + tur till stan

Har haft städdag i föreningen idag. Ajajaj...känner av muskler som jag inte ens visste att jag hade. Jag cyklade till jobbet förra veckan. Får se hur det blir imorgon - cykel eller buss.

När städningen var avklarad tog jag mig in till stan och mötte upp Katta. Efter en fika tog vi oss ner till Kungsträdgården för att titta på de ljuvliga körbärsblommorna. Det var första gången som jag såg dem i blom. En helt fantastisk syn!!!


Efter en promenad till Slussen så känner jag mig nu ordentligt trött i fötterna.

Tack Katta för en jättemysig em.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Tack själv för en trevlig dag. Det här får vi göra om med våra kameror. Ha en bra vecka. Kram!

Anki sa...

Definitivt något vi får göra om. Vi går väl igenom din bok från pärm till pärm eller ... ; D

Monica sa...

Vilken underbar bild! Körbärsblommor är verkligen vackra :-)

Jag hittade en liten video med färgläggningstips med Promarker. Du kan hitta den på http://papperochsant.blogspot.com/2008/06/frglgga-med-promarkers.html

Jag tyckte den va riktigt bra och hjälpfull.
Kram kram!