måndag 31 augusti 2009

Några nya kort

Förra söndagen satt jag hemma hos Mita och pysslade. Det var så skönt!!! Tack för att jag fick spendera en dag i trevligt sällskap.
Fick tre kort gjorda alla ganska enkla men här är de i alla fall.

Allt material finns förstås hos Altheasmix.

Textstämplarna nedan har jag köpt hos Skapa Hobby. Jag gillar att det kommer fler och fler stämplar med svenska texter.

Den här stämpeln kommer från Stempelglede. Lyckades köpa den via Scrappiz. Även detta kort är väldigt enkelt men stämpeln gör ju att det blir snyggt ändå.

Snart är ju hösten här så därför gjorde jag ett kort i höstfärger. Tycker mer och mer om dessa Tossor från Bildmålarna.

1 kommentar:

Katarina sa...

Vad roligt med nya inlägg för jag har väntat och väntat. Jättefina kort och då speciellt kortet med röda blomman på, lite annorlunda rolig vikning på det kortet.
Kram K!