söndag 2 augusti 2009

Nytt DT alster

Ytterligare ett kort med material från AltheasMix.

Stämpeln är från Bildmålarnas nya kollektion (heter det så om stämplar?), "Tossar". Färglagd med Promarker pennor.

En tag och så lite foam bokstäver (en av mina favorit dekorationer, så användbara).

Jag brukar alltid knyta alla band i samma knut, men här fick de en varsin rosett.

De små metallöven gillar jag också mycket. Här har jag knuttit fast en i en knapp och tre andra har jag låtit sitta i banden.

3 kommentarer:

Monica sa...

Åhhh vad fint det blev :-) Så otroligt kul att se andra idéer än dem man har i huvudet av samma material :-) Gillar hur du har skrynklat o fått "tagen" att se gammal ut.
Kram kram!

Jenny sa...

Mycket snyggt, och stämpeln var så charmig, ett riktigt charmtroll :)
Håller med Monica om tagen.
solskenshälsningar/ Jenny

Maria sa...

Shit vad fint du gör Anki....sommarkramar från mig o barnen