söndag 10 juni 2007

Ja må de leva...

Två av mina kollegor fyller år idag. Grattis Y och O!!! De har fått varsitt kort enligt modellen nedan. Det roliga är att en av dem är en kille och han blev jätteförtjust i sitt kort. Det är inte så vanligt att killar tycker om hemgjorda kort.

Tack Olivia och AnnaCarin för layouten av korten. Egentligen är det väl Olivias väninna Marie (tror jag att hon heter) som visat idén. Hör gärna av er om jag har skrivit fel namn så att jag kan ära den som äras bör.







5 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt kortet blev Anki! Vad fint att använda blommor istället för cirklar på framsidan! Det måste jag också testa nästa gång! ;)

Marie fick se din blogg också, hon börjar bli känd med sitt kort! :)))

Anonym sa...

Jag instämmer med Olivia- jättefint kort!
Jag kan dock inte riktigt ta åt mig äran för idén då jag snott den från Skapa Hobby... men det vågar man ju inte säga på Papprika...! :-)

Anki sa...

Tack tjejer! Ni får äran från mig i alla fall eftersom det är ni som visat mig idén.

Anonym sa...

Hej Anki - hittade din blogg :-) (vinkar till Olivia också) Jag härmade ditt kort när jag skulle göra ett beställningskort till en kollega - så jag får väl ge dig äran då, eftersom jag hittade det här :-) Superfint i alla fall!! Min ruta inne i kortet blev lite liten, men det blev bra ändå.
Kram och vi ses på Papprika någon dag!

Anonym sa...

Halloj Anki!
Kul nu har jag också hittat din blogg. Dina kort blev jättefina, som sagt kul med en kille som verkligenn säger att han uppskattar det.

Kram Carina