onsdag 3 oktober 2007

Bra nyhet!!!

Jaaaaaaaa...
Min kusin från USA ringde just och meddelade att hon och hennes dotter kommer till Sverige nästa sommar.

Hon har hyrt stuga i Storlien (ja jag vet att det inte är första valet för en sommar semester men det fanns inga andra ställen).

Är det någon som har några idéer på vad man kan hitta på däruppe?

Jag är så glad att jag nu får chans att "betala tillbaka" lite gästfrihet som jag har "utnyttjat" vid tre tillfällen 'over there'.

Här ska planeras.

Jaaaaaaaa!!!

6 kommentarer:

Eva sa...

Va roligt Anki. Då kan hon ju ta med allt du inte fick med dig hem sist ;). Tyvärr vet jag inte vad man kan göra där på sommaren.

Anki sa...

Ja det är skönt att få mina album och boken som jag var tvungen att lämna kvar när jag åkte hem : ).

Malin sa...

Inte vet jag var ni ska göra i Storlien, men i Stockholm finns ju en hel del att visa...

Anki sa...

Det kommer att bli en del turistande i Stockholm också. Ska definitivt visa den största attraktionen i stan, nämligen PappRika ; ).

Anonym sa...

Här kanske du kan hitta några tips på vad man kan göra i Storlien sommartid. http://www.storlienfjallen.se/sommar.htm

Elisabeth

Anki sa...

Elisabeth: Tack så mycket för länken.