lördag 13 oktober 2007

En lisa för själen.

Efter en vecka som känts bara bläää så har helgen börjat så bra.

Jag hade bestämt mig för att åka till PappRika och påbörja mina julkort idag.

6 timmar ... då hinner man ju jättemycket ... NOT!!!

Men jag hann ju prata med Malin så mycket mer.

När Malin kastat ut mig ; ) strax efter 16.oo gick jag upp i skogen bakom PappRika och fotade lite höstbilder. Bl a denna.



Hoppas morgondagen blir lika fin som idag (rent vädermässigt) så kanske man kan ta sig i kragen och gå ut en sväng till för att fota lite till.

4 kommentarer:

Malin sa...

"kastade ut" - hörrö du rö! Men tackar för sällskapet. Jättefin bild du tagit. Håller tummara för att det blir fint imorgon också.

Själv åkte jag hem och pysslade i trädgården tills det blev mörkt.

MonasUniversum sa...

Håller med; jättefin bild!

Och visst är det svårt att gå därifrån!

Var där i veckan och handlade lite. Lämnade dock kvar några saker åt dig...

Lotta sa...

Vilken härlig höstbild!!! Önskar att jag kunde vara ute och njuta av hösten och sparka på lite löv med en kopp kaffe i handen istället för att sitta här (vägg i vägg med dig ;-) ) och jobba!!!

Anki sa...

Ja du Lotta. Håller med dig fullständigt. Ska vi skolka imorgon : )