torsdag 18 oktober 2007

Nähä...

Som jag skrivit om tidigare har jag väntat på besked om ev löneförhöjning. Nu är facket och arbetsgivaren klara med sina förhandlingar. Svaret är att det inte blir någon löneförhöjning för mig.

Har försökt intala mig att jag inte ska ha några förhoppningar men ändå blev jag så besviken.
Skulle vilja veta argumenten men de lär jag väl aldrig få reda på.

Hade "kvarts samtal" med chefen igår och vi kom in på lön då också. Han påstår sig försökt få upp lönen för oss som ligger långt under medellönen.

Nej det är nog dags att söka sig någon annanstans.

Någon som har ett kodknackar jobb ledigt???

Ska nog skriva ihop en cv och lägga ut.

Bläääääää!!!

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Näe Anki. Fy f-n vad trist. Sök nytt jobb. NU!

Anki sa...

Ska lägga ut min cv (bara jag får den klar) och hoppas på napp.

Majsanochmalla sa...

Din chef ljuger, slå nåt hårt i huvudet på dåren....
& sök nytt jobb!