tisdag 5 februari 2008

Bortskänkes

Jag har ett hörndatabord enligt nedan som inte riktigt passar in i mitt arbetsrum. Är det någon som vill ha det? Det är ca 2 år gammalt men det är inga fel på det, förutom möjligen en och annan repa.
Som sagt jag ger bort det om det finns någon som kommer och hämtar det. Kan ta fram måtten om det behövs. Eftersom det är relativt nytt tänkte jag att någon möjligtvis ville ha det innan jag slänger det.


Sedan har jag också en "tjocktv" på 29". TVn funkar alldeles utmärkt. Är det någon som vill ha en TV till sommarstugan? Även denna skänkes bort mot att ni kommer och hämtar den.

Båda möblerna finns i Sköndal.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hämtar gärna en teve till en fattig väninna utan:)

Kan du maila mig:

mia_sese@yahoo.se


kram Mia

Anki sa...

Mail är skickat till dig Mia.

Unknown sa...

Tack tack, vi syns på söndah:) Kram Mia

Maria sa...

hello vännen...
min mejl är: skatemariah@spray.se
och jag har bokat in lördagen...kramisar
kollar med mamsen i morgon!!

Anki sa...

Mia: hoppas det gick bra med transporten och monteringen.

Maria: Jag hör av mig. Tack för mailadressen.