söndag 10 februari 2008

Jag har shoppat!!!

WHAT skulle jag handla (hmmm...) : )

Jag var inne på InkyWings blogg och fick se att Lisa tar in dessa på beställning. Kunde ju inte låta bli.


Så här ser den ut inuti.



Äntligen en förvaring som funkar. Jag köpte en låda för mina glitterlim (som synes), en för distress refillerna och en för distress dynorna.
Önskar att jag kunde dekorera lådorna som Lisa gjort (scrolla en bit ner i länken så ser ni hennes resultat).
Lådorna är ju dock ganska snygga som de är, så de får nog vara silver färgade.

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh måste ha.

Anki, min hemsida o mail bara strular. Ville bara säga att jag är lite busy med barn den 23:e.

kram,
malin

Peter sa...

Lådan ser grym ut! Varför vill jag alltid ha saker när jag får ett intresse...?!

Tack för din kommentar (eller snarare anmälan) på min blogg darling.

Programmet för ryggen ser riktigt bra ut. Det är sällan programmets fel att man inte följer det. Samma som med kostråd med andra ord. Här är det upp till dig att finna ut vad du är beredd att offra för en bättre rygg.
Generellt gäller, även vid akuta symptom (värt att anteckna för fler än du kanske?) att den som rör på sig, hur som helst, blir bättre fortare än den som inte rör på sig. Tvärtemot vad man trodde tidigare.
Kul-att-göra-rörelser är alltså effektivare än att vara i stillhet.
Vad skulle du göra, med kroppen, om du fick göra som du ville - förutom att vara stilla?
D ä r har du, enligt min, inte så ringa, erfarenhet, det bästa receptet för att laga krassliga ryggar. Vad som är o p t i m a l t är en annan sak. Men, livet självt är en kompromiss (mellan mammas och pappas dna t ex), och ytterst få kan leva optimalt under en längre tid.

Se så, fundera över det och när du klurat ut vad du gillar - så gör det! Vare sig det är att åka berg-och-dalbana hela tiden eller göra samma sak mellan lakanen.

Jag tror på dig.

Anki sa...

Peter: så sant så sant. Men jag har varit duktig (tycker jag själv i alla fall) och kört 4/5 gånger i veckan. T o m sjukgymnasten tyckte jag gjort framsteg och gav mig nya lite svårare övningar.

Det jag gillar allra bäst när det gäller att röra på sig är att spela innebandy (kör två gånger i veckan) och det är ju inte helt bra när man har ryggbesvär, hmmm. Sjukgymnasten tyckte att om jag köper ett ryggskydd så kan jag fortsätta spela ett tag till, YES!!!

Hoppas fotokursen blir av snart, måste verkligen lära mig mer om kameran.