söndag 3 februari 2008

Köpes: 5 kg ...

eller säljs det kanske litervis???

Det jag skulle behöva är en massa energi. Någon som kan tipsa om ett ställe där man kan inhandla detta, oavsett om det säljs kilo- eller litervis?

Känner mig totalt väck.
Orkar inte skriva något här.
Jag har inte scrappat sedan oktober.
Somnar på soffan kring 8 varje kväll.

SNÄLLA HJÄLP MIG NÅGON!!!

Har haft funderingar på att lägga ner bloggen, om än tillfälligt.
Jag har ännu inte bestämt mig i den frågan.

Malin: ang din kommentar om lördagen. Hade varit kul att komma men jag vet inte om jag hade haft energi till det heller om jag hade kunnat. Jag var dock i Nyköping i helgen.

Otålig är jag också. Har ju börjat med min rygg träning och vill ju se resultat direkt. Men det kanske krävs mer än en månad att rätta till det som tagit 40 år att förstöra :-(.

Ska aldrig mer byta dator!!!
Jag har ännu inte lyckats få över allt från den gamla datorn till den nya. Mailen har helt slutat att funka. Skitkul ... NOT!!!

Skulle vilja gå i ide och vakna upp i april maj någon gång.
Vi får se om jag lyckas med det.

2 kommentarer:

annannadesign sa...

Hej!

Har saknat dina inlägg, så lägg inte ner! Hoppas du hittar energin någonstans - förstår precis hur du känner såhär i februarimörkret!! Jag har hittat ljuset just nu med hjälp av scrap, men vet av erfarenhet att man måste må lite "ursprungsbra" för att orka scrappa också... Kram på dig!

Catharina sa...

Anki, jag läste detta inlägget för ett tag sen men har inte kommit mig för att kommentera. Så vill ju ingen må :-( Tror du att det "bara" är vintern så kan du ju sakta glädjas åt att det blir ljusare och ljusare. Kanske kan du försöka komma ut på en promenad på lunchen som "ljusterapi"? Om du vill testa att åka till PappRika för att scrappa så hojta till så kanske jag också kan åka dit nån kväll. Somna klockan åtta är på gott och ont - om det skulle göra dig utvilad är det ju bra, annars kanske det faktiskt är värt att gå till doktorn, eller?

Stor KRAM