söndag 27 april 2008

Fö#¤§#%¤, dj&%#¤§ SN!!!

Idag är jag förbannad på lokaltidningen hemma. Pratade med mamma igår och då var det ett stort reportage om min brorsdotter. Stor bild på förstasidan och en lång intervju.

Loggar snabbt som attan in på nätet för att skriva ut bild + text.

Men vad f*n. Ingenting.

Vad är det här!!!

Hallå, vi som inte prenumererar vill också kunna läsa. Varför har ni annars en nätupplaga!!!

Fia, nästa gång får du säga till dem att du har en faster som också vill läsa ; ).

Nåja, seriepremiären är idag och då de ska spela mot Enskede har jag ju möjlighet att åka och titta (vilket jag också ska). Tydligen får jag ta ett eget kort om det ska bli något.

3 kommentarer:

Catharina sa...

Grr, så irriterande. Så tycker jag det är ofta - just DEN artikeln som man vill läsa, eller vidarebefordra till nån, den finns inte...

Anonym sa...

ja dem är riktigt tråkiga när det gäller att publicera på nätet... nästa gång ska ja banemej kräva att dem skickar upp en tidning åt dig!!!

Anki sa...

Tack Fia!!! Det kändes så snopet att inte hitta ett ord när det var så stort i tidningen.

Synd på matchen mot Eneby. Hoppades så att det skulle gå bra. Tyvärr såg jag bara andra halvlek.

Lycka till på tisdag. Kanske kommer jag och tittar på matchen. Bra med en massa Stockholms matcher tycker jag.