måndag 7 april 2008

Rensat i scraprummet

Jag skänkte ju bort mitt stora databord för ett tag sedan (se inlägg en bit ner) och nu har jag skaffat nya möbler (bilder kommer om någon dag). I samband med detta "hittade" jag några grejer som jag glömt bort och som jag inte längre behöver. Tänkte kolla om det är någon annan (om det nu mot förmodan ännu är någon som fortfarande läser här med tanke på hur sällan jag uppdaterar) som kan tänkas vara intresserade av dessa grejer.

Det är:

1. En scanner, Epson perfection 1260. Den funkar helt ok men den är väl inte den bästa scannern på marknaden. Jag köpte den som min första scanner för hmmm nu hittar jag inte kvittot på när jag köpte den men den är nog 3 år gammal skulle jag gissa.

2. Photoshop Elements 4.0 för Mac.
Så går det när man inte kollar vilken typ av dator paketet gäller för eftersom jag har pc : (

3. En blå QK tång.
Jag har ju en reva, robban och en squeeze och man kan ju inte ha hur mycket som helst ; )

Detta skänker jag alltså bort om någon vill ha.

7 kommentarer:

Eva sa...

Aj Aj nu får jag lite ångest. Jag har helt glömt bort att jag skulle komma över och hjälpa dig. Varför har du inte sagt något?

Kram Eva

Anki sa...

Tänkte att du hade fullt upp med jobb, så jag har fixat lite själv. Du behöver inte få ångest för det.

Kram!

Olivia sa...

Hej Anki!
Jag tar gärna QK-tang till min bästis i Schweiz som har precis börjat scrappa! Tror det skulle göra henne mycket glad!!!
Jag kommer tillbaks till Sverige om en vecka sa om du har kvar det sa tar jag gärna det...
Kram

Anki sa...

Tången är din Olivia. Kul att scrappingen sprider sig till fler och fler.

Anonym sa...

Menar du att du GER bort detta? Om du har kvar Photoshop E för Mac så är jag tacksam för det! Jag köpte en bärbar Mac men håller fortfarande på att träna in mig på den. Har inget bildbehandlingsprogram i den. Men kanske någon har hunnit före? Undrar Elisa...

Anki sa...

Hej Elisa! Photoshop programmet finns fortfarande kvar så det är ditt!!! Bor du i Stockholm? Vi får höras och bestämma hur överlämningen ska ske. Jag skulle helst vilja slippa posta det.

Anonym sa...

Men så glad jag blir! Jag ska till Sthlm den 15/5, över helgen. Men har även två söner som bor där, så det borde funka på nåt vis... Kan du maila mig? elwa@harnosand.org