tisdag 22 april 2008

Trevlig post

Idag hade jag ett kuvert i brevlådan när jag kom hem.

I några inlägg längre ner skänkte jag bort lite grejer. Bl a photoshop för Mac. Idag fick jag lite "godis" från tjejen som ville ha programmet.

Bland godiset fanns en liten anteckningsbok som jag tror är gjord med Bind-it-all maskinen. Den är helt underbar. (Åhh ytterligare en måste-ha-grej?!?)

Och en blomstercheck och lite annat smått och gott.

Tack så jättemycket!!!

Hoppas du får mycket nytta av programmet.

2 kommentarer:

Carina sa...

Vad roligt med öveeraskningar:)
extra roligt med post också eftersom den sällan är av brevkaraktär nu mer, utan mest räkningar, i lla fall hos mig.

Kram Carina

annannadesign sa...

Köp, köp, köp! :) BIA är den bästa mackapär jag skaffat på sistone - så kul att hitta på nya projekt!

Kram!