tisdag 23 juni 2009

Grattis Anette!!!

En väninna fyller år på torsdag så detta kort kommer att läggas på lådan imorgon.
Jag vågar lägga ut bild här då jag vet att hon inte läser min blogg.

Allt material till kortet (förutom bandet) är inhandlat hos Mita Altheasmix. Stämpel flickan är en favorit från Bildmålarna är stämplad på akvarell papper och färglagd med Promarker pennor. Text- och swirl stämplarna är nya clearstamps från Reprint. Me like a lot!
Papprena tillsammans med Reprint stämplarna är nya och inhandlades i söndags.

Jag har beundrat mina DT kollegor, Monica och Tina, som får till så fina buketter av sina blommor. Jag var tvungen att testa och jag tycker det blev helt ok.

3 kommentarer:

Monica sa...

Det blev kanonsnyggt med buketten! :-) Måste nog kolla in stämplarna från Reprint, de är ju jättesnygga!! :-)
Kram kram!

MonasUniversum sa...

Hej på sig vännen. Jag hoppas du mår bra!

Anki sa...

Monica: tycker definitivt att du ska kolla på Reprint stämplarna. De är riktigt snygga allihop.

Mona: Längtar till semestern då jag är så trött. Undrar om min allergi (som varit borta i 20 år) är på väg tillbaka :-(