söndag 14 juni 2009

Äntligen

Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Det är något som tar tid från fritid-/blog-/pysseltid. Jobb kallas det visst.

I veckan fick jag lite panik då jag insåg att en vännina på jobbet fyllde år. Så då fick jag ta en natt till hjälp för att fixa ett kort.

Jag valde en vikning som är Tinas favorit. Jag orkade dock inte stämpla och färglägga något motiv så jag hoppade över den biten.

Tre veckor kvar till semester. Då äntligen kanske man kan komma ifatt med allt man vill/måste göra hemma.




3 kommentarer:

Katarina sa...

Ett underbart fint kort du gjort till arbetskamraten. Vad glad hon ska bli. Kram!

Mita sa...

Snyggt! Man behöver ju inte alltid stämpla o färglägga... Kram Mita

TinaStina sa...

Jättefint kort! Det går ju att göra kort utan stämplar... jag brukar glömma det så tack för inspirationen! Visst är vikningen kul? Mottagarna brukar alltid bli så glada eftersom kortet liksom står så bra och man ser både framsida och insida på en gång.

Kram!