söndag 23 september 2007

GRATTIS ALLA TUN TJEJER

Grattis till seriesegern!!!

Det blev ju visserligen klart redan förra veckan men igår var sista hemma matchen för säsongen och då firas det ju lite mer.

Närbild ur lagbilden på min brorsdotter Sofia.

Lagbild



Så skönt att Harg fick stryk (och det med besked) efter vårmatchen.

Vilken match!!! Vilka mål!!!

Önskar bara att ni hade kunnat vänta någon minut med det första. Här kommer man ca 2 minuter för sent till matchstart och ni har redan gjort ett mål. Vet ni inte att ni ska vänta tills alla åskådare är på plats ; )

Hoppas ni kan spela lika bra nästa säsong i division 2.

Då ska ni ju också möta några Stockholms lag. Kanske har möjlighet att se några av era bortamatcher också. Farsta till exempel ligger ju nära för mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Ser fram mot fler. Har läst en del på din blog, avkopplande, mycket välgjord och bra skrivet. Kul att läsa när vi inte träffas så ofta. Funderar på att starta en egen...funderar alltså bara...
Ha en bra dag // Lillemor

Anki sa...

Tycker definitivt du ska skaffa blogg. Jag var lite tveksam i början men det går bättre och bättre att skriva och det är faktiskt ganska kul.

Fler bilder kommer kanske när jag har tittat igenom dem bättre.

MonasUniversum sa...

DÄR SER DU!

Anki sa...

mona: ja jag vet!!!