söndag 9 september 2007

Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Mona.

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. Om jag har en godispåse (gäller främst lösgodis) så kan jag inte sluta äta förrän påsen är slut. Även om jag nästan kräks :( .

2. "Kan" inte gå upp när klockan ringer. Måste snooza minst tre gånger. (Ingen morgon människa direkt).

3. Jag lyssnar på melodikrysset varje lördag morgon. (Jag och Sveriges alla pensionärer)

4. Min vännina på jobbet och jag avslutar alltid fredag lunchen med en Cappucino för att "fira" att veckan är över.

5. Mona, håller med dig fullständigt. Det är klart att man ducshar innan man äter frukost.

6. Jag är sjukt blyg. (Fattar inte varför jag startat blogg egentligen).

7. Jag måste blåsa bubblor när jag tuggar tuggummi (fastnat i tonåren eller något).

8. Jag räknar alltid antal trappsteg i alla trappor jag går i.


Jag vet ingen som jag kan skicka utmaningen vidare till. Alla bloggare som jag brukar läsa har, vad jag kunnat se, redan blivit utmanade. Finns det någon som vill ta vid så "be my guest".

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Och då har jag det perfekta botemedlet mot din blyghet. BLOGGA MERA! F-n Anki, du måste skriva oftare. Och det är ju bara några stycken av oss som vet vem du är. Så du kan ju skriva precis om vad som helst. Jag hade megaproblem i början. Visste inte vad jag skulle skriva. Men. När jag slutade att tänka på hur det "skulle tas emot" av eventuella läsare, ja, då släppte det.

Så kan du vara snäll och blogga MEEERA.

Anki sa...

Jag vet att jag borde skriva mera och det var det jag tänkte när jag startade bloggen men det blir inte alltid som man tänkt sig.
Ska försöka bättra mig och skriva mer.

Tack Mona för att du uppmuntrar mig!!!