söndag 16 september 2007

Hemma efter en super helg

I helgen har jag varit på scraphelg med sju super trevliga tjejer. Tack Mona med familj för att vi fick invadera ert hus. Jag vill också tacka för mat, dryck och godis.

Passar också på att tacka alla tjejer för alla skratt.

Nu har jag påbörjat mitt USA album med korten från 2005 så nu hoppas jag att jag kan fortsätta i samma goda anda. 8 sidor hann jag med, ja nästan i alla fall. Det är lite text som saknas.
8 sidor skulle i normala fall kännas ganska bra men då jag satt bredvid Tanja som färdigställde 17-18 sidor så ligger jag i lä. Ja jag vet att du "bara" stansade titlar och skrev texter men ändå. Hoppas blåmärket i handen inte besvärar dig allt för mycket.

Tack igen för en trevlig helg.

Mona, vi kanske ses på PappRika imorgon. Om jag nu inte åker över på lunchen förståss ;-)

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Vafan. Nu regnar det inlägg här! BRA!

Tack själv. Det har varit kalas, och det måste bli en tradition!!

Har glömt vad Evas blogg heter. Har försökt söka på paradis, men hittar inget...

MonasUniversum sa...

Ja just. Glömde säga det. Att jag inte tänker berätta när jag kommer!

Skojar bara. Jag är nog där vid 16-tiden...

Anki sa...

Skit också! Ser just att jag har tid hos massören kl 16.45 i em. Det får bli ett senare besök för mig på Papprika i em. Mona du kan väl spara lite åt mig är du snäll.

tanja sa...

Tack min kära bordsgranne för allt stöd, support i textskrivandet och alla pappersbitar jag fick. Utan dig hade jag aldrig lyckats få färdigt så många LO's som jag faktiskt fick. Blåmärket är bättre, men nu stökar benet istället.

Kram