lördag 23 maj 2009

Bebis kort

Har en kollega som ska bli mormor vilken dag som helst och ville ha ett kort. Jag har inga "bebis papper" utan kör min "vanliga" stil. Däremot har jag köpt några bebis stämplar.

Det är lite sent och scanningen blev väl så där. Får se om jag orkar göra om det en annan dag.

Nedanstående stämpel är från Forma Hantverk och är köpt på Altheasmix. Papper och blommor är från Prima. En ny favorit bland papperstillverkare. Har gillat deras blommor länge.


Detta kort är med en stämpel från hÄnglar och stÄnglar som är färglagd med promarker pennor. Textstämpeln är från Inkido och är en av mina favorit barnvisor. Ett av mina första masknings försök.Papprena är från en annan favorit leverantör nämligen Basic Grey.

5 kommentarer:

TinaStina sa...

Jättegulliga kort! Gillar verkligen den där bebisstämpeln.

Det var superkul att träffas hos Mita! Hoppas det blir en träff snart igen... eller läger kanske det var ;)

Kram!

Monica sa...

Jättefina kort :-) Riktigt härliga färgkombinationer. Visst är det klurigt med "bebispapper". Tycker det funkar fint med vanliga. Stämpeln gör ju susen ändå :-)
Kram kram!

Mita sa...

Stämpeln är från Forma hantverk, jättefina kort! Kram Mita

Marie-Louise sa...

Bebisstämpeln är ju underbar! Jättefina kort! Tack för senast, jättekul att ses igen och jag hoppas verkligen det blir fler gånger! Stor kram!

Anki sa...

Tack tjejer!
Ja vi måste ses snart. Läger i juli eller hur var det?! ;-D

Kram