söndag 10 maj 2009

Tur man har kollegor

I torsdags kom en kollega in och undrade om jag hade några Grattis kort på lager. Det har jag inte så jag skapade snabbt två kort när jag kom hem som han fick välja på.

Runt bakgrundspappret på det här kortet har jag använt mina efterlängtade stämplar från Stempelglede. De är ju så LÄCKRA!!!
Annars är det Basic Grey papper, prima blommor, band och lite pearl maker. Ja och så lite glitterlim naturligtvis.



Bakgrunden till detta kort är egentligen ett provpapper där jag använt olika stämplar och tekniker. När jag var klar tyckte jag att det blev så bra så jag behöll pappret (istället för att slänga det som jag tänkt från början) och använde det till ett kort.
Även här tillsammans med några prima blommor, lite band, pearl makers och glitterlim.


Det undre kortet var det som blev valt. Tack A.

3 kommentarer:

Gigi sa...

Really like how you use the flowers on your projects; beautiful cards!

Monica sa...

Härlig färgkombination! Det ser ut som en härlig vårdag då fjärilarna precis tittat ut från sina puppor (eller vad det heter) Vackert :-)
Kram kram!

Mita sa...

Superfina! tack för igår. Kram!