måndag 4 maj 2009

DT


När Mita berättade att hon skulle öppna butik blev jag så glad för hennes skull. Butiken hittar ni i Sparreholm eller på Altheasmix.se. Sidan är under uppbyggnad men förhoppningsvis kommer den igång snart.

När hon sedan frågade om jag ville vara med i design teamet blev jag ännu gladare, men också lite nervös.Det är dock bra nu får jag lite press på mig att göra saker. Jag har varit lite av en periodare förut. Förhoppningsvis ska jag få saker gjorda lite oftare nu.

Jag ser fram emot att få samarbeta med Mita och de andra tjejerna i design teamet.

6 kommentarer:

annannadesign sa...

Grattis till DT-jobbet!

Kram!

Carina sa...

Ännu en gång, Vad roligt!!
Kram Carina

Marie-Louise sa...

Grattis till DT-Uppdraget! Ska bli kul att se vad ni skapar! Kram

Anki sa...

Tack tjejer!!!
Det ska verkligen bli jättekul.

Kram

Plingan sa...

Grattis vännen :)

Laila sa...

Men ett jätte grattis till dig! :-)