söndag 10 maj 2009

Födelsedags-/bröllopskort

Fick för en tid sedan en beställning på ett födelsedagskort till ett par som båda fyller år i maj. I veckan fick jag reda på att paret även gift sig och att beställaren önskade två ringar på kortet.

Jag gick helt i spinn på bröllopstemat (som synes). Kortet är ju ganska tjockt så scanningen blev inte den bästa.
Maja designs snygga papper, diverse blommor och blader, två ringar och lite annat "bling bling". Ja och så en del band också.


Insidan är även det Maja design papper och lite OH-papper som jag gått löst med min Alcohol inks på.


5 kommentarer:

Monica sa...

Riktigt vackert! Kul idé med ringarna också :-)
Kram kram!

Carina sa...

Oh vad fiint!!
kram Carina

Katarina sa...

Jag instämmer också i samma kör. Jätte fint. Kram!

Mita sa...

Jättebra blev det! Maja Design papper på väg in, kommer innan öppning på lördag! Kul att ringarna blev bra. Och Alcohol inks är ju bara sååå läckra.
Vi ses på söndag! Kram

Mia sa...

Vilket underbart kort du gjort!Majas papper är ju så underbara.
Jag antar att du ska pyssla hos Mita på söndag.
Ha så himla kul!! 6 hälsa så gott.
kram // mia